میدیـــا رایــانه

مـرکز ارائـه کلیـه ی خدمـات کامپیوتـری

میدیـــا رایــانه

مـرکز ارائـه کلیـه ی خدمـات کامپیوتـری

نمونه پرسش نامه آماده مخصوص دانشجویان ..............

پرسشنامه‌ی احوال شخصی وودورث

دستور اجرا

در این تست 76 سؤال است ، جمله‌ها را با دقت بخوانید

و اگر در مورد شما صادق است روی علامت بلی و اگر صادق نیست روی علامت خیر ضربدر بزنید . بخاطر داشته باشید که باید عقاید خودتان را ذکر کنید .............

ردیف

شرح سؤالات

بلی

خیر

1

همیشه از اینکه مورد سرزنش واقع شوم می‌ترسم .

2

از تاریکی می‌ترسم .

3

من از رعد و برق و طوفان می‌ترسم .

4

من از آب می‌ترسم .

5

از گذشتن از تونل و یا زیر زمین می‌ترسم .

6

از عبور از روی پلی که روی آب باشد می‌ترسم .

7

وقتی که روی پلی ایستاده‌ام دلم می‌خواد خودم را به پایین بیندازم .

8

غالباً ترس من بیشتر از بچه‌های دیگر است .

9

غالباً در نیمه شب من خیلی می‌ترسم .

10

شبها صداهایی به گوشم می‌رسد که موجب ترسم می‌شود .

11

گاهی کسانی را که مرده‌اند در خواب می‌بینم .

12

گاهی آنقدر ناخن‌هایم را می‌جوم که درد می‌گیرد .

13

گاهی بعلت هیجان زبانم به لکنت می‌افتد .

14

نمی‌توانم مدت زیادی بدون حرکت بنشینم .

15

هنگامی که روی صندلی نشسته‌ام عادت دارم که گردن و سر شانه‌هایم حرکت بدهم .

16

نمی‌توانم مدتی مشغول یک کار باشم و مرتب مشغولیتم را عوض کنم .

17

غالباً مرا بعلت گیجی و سر بهوا بودن سرزنش می‌کنند . 

18

نمی‌توانم با یک بازی مدت زیادی خودم را سرگرم کنم .

19

آنقدر با من بدرفتاری می‌کنند که گریه‌ام می‌گیرد .

20

گاهی من مانند دیگران نمی‌توانم درد را تحمل کنم .

21

از دیدن خون ناراحت می‌شوم .

22

گاهی در نقاط مختلف بدنم احساس درد می‌کنم .

23

گاهی احساس می‌کنم که نمی‌توانم نفس بکشم .

24

معمولاً حس نمی‌کنم که قوی هستم و حالم خوب است .

25

صبح که از جا بلند می‌شوم احساس خستگی می‌کنم .

26

تقریباً همیشه احساس خستگی می‌کنم .

ردیف

شرح سؤالات

بلی

خیر

27

اکثر مواقع حوصله‌ام سر می‌رود .

28

اغلب اوقات سرم درد می‌گیرد .

29

بعضی از غذاها مرا مریض می‌کنند .

30

از بعضی  غذاها آنقدر متنفرم که نمی‌توانم آنها را بخورم .

31

معمولاًخوب نمی‌خوابم .

32

معمولاً نمی‌دانم که چکار می‌خواهم بکنم .

33

تصمیم گرفتن برای من کار مشکلی است .

34

من به خرافات معتقدم .

35

چند دفعه می‌خواستم از خانه فرار کنم .

36

چند دفعه احساس کرده‌ام که باید از خانه فرار کنم .

37

تا حال از خانه فرار کرده‌ام .

38

گاهی از رد شدن از خیابان یا میدان بزرگ می‌ترسم .

39

گاهی از نشستن در اتاق کوچک در بسته می‌ترسم .

40

از آتش خیلی می‌ترسم .

41

تا حالا دلم خواسته است که جایی را آتش بزنم

42

قبل از خواب عادت دارم که زیر تخت را نگاه کنم .

43

دوست ندارم با بچه‌های دیگری بازی کنم .

44

بیشتر دلم می‌خواهد تنها بازی کنم نه با دیگران .

45

بچه‌های دیگر نمی‌گذارند که با آنها بازی کنم .

46

اغلب عصبانی می‌شوم .

47

معمولاً دوست دارم در بازیها فرمانده بشوم .

48

معمولاَ خود را خوشبخت احساس نمی‌کنم .

49

گاهی احساس می‌کنم که با دیگران فرق دارم .

50

گاهی اوقات احساس می‌کنم که هیچ کس مرا درک نمی‌کند .

51

گاهی احساس می‌کنم که علاوه بر زندگی معمولی یک زندگی دیگری نیز دارم .

52

گاهی احساس می‌کنم که فرزند خوانده‌ی پدر و مادرم هستم و به سختی این فکر را از سرم بیرون می‌کنم .

53

گاهی اوقات این قبیل فکرها به سرم می‌آید .

54

گاهی احساس می‌کنم چیز‌هایی که در اطرافم هستند واقعاَ وجود خارجی ندارند.

55

به آسانی دوست پیدا نمی‌کنم .

56

گاهی از کرده‌ی خود احساس گناه می‌کنم .

 

ردیف

شرح سؤالات

بلی

خیر

57

فکر نمی‌کنم که مردم مرا به اندازه‌ی بچه‌های دیگر دوست داشته باشند .

58

گاهی احساس می‌کنم که هیچ کس مرا دوست ندارد .

59

فکر می‌کنم  به زحمت می‌توان در خانه راحت زندگی کرد .

60

فکر می‌کنم به زحمت می‌توان در مدرسه راحت زندگی کرد .

61

پدر و مادرم با من با عدالت رفتار نمی‌کنند .

62

معلم‌ها با من با عدالت رفتار نمی‌کنند .

63

اغلب خیال می‌کنم که یک نفر مرا تعقیب می‌کند و از این موضوع ناراحت می‌شوم .

64

گاهی احساس می‌کنم که مردم می‌خواهند نسبت به من بدی کنند .

65

وقتی با من مخالف می‌کنند عصبانی می‌شوم .

66

وقتی که عصبانی می‌شوم اتفاق می‌افتد که اسباب و اثاثیه را بشکنم .

67

گاهی برای چیزهای بی‌ارزش عصبانی می‌شوم .

68

تا حال اتفاق افتاده است که بی‌هوش بشوم .

69

اغلب حالت بی‌هوشی به من دست می‌دهد .

70

گاهی احساس می‌کنم چشمم سیاهی می‌رود و سرم گیج می‌رود .

71

دوست دارم که شغلی پیدا کنم .

72

تا کنون آرزو کرده‌ام که اتفاق بدی برای کسی روی دهد .

73

گاهی دیگران را آنقدر آزار می‌دهم تا به گریه بیفتند .

74

گاهی از بدی کردن به دیگران خوشحال می‌شوم .

75

گاهی از آزار حیوانات خوشحال می‌شوم .

76

 تا کنون دلم خواسته است که دزدی بکنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد