میدیـــا رایــانه

مـرکز ارائـه کلیـه ی خدمـات کامپیوتـری

میدیـــا رایــانه

مـرکز ارائـه کلیـه ی خدمـات کامپیوتـری

کاریکلماتور

 

کشمش ـ انگور بازنشسته

دوش حمام ـ آب چرخکن

غیبت ـ مشروح اخبار

عشق ـ کار بیکاران

 ریش ـ سیم ظرفشویی طبیعی

کسانی که خودسوزی می‌کنند به روغن نباتی نیازی ندارند

اگر می‌خواهید در مصرف شامپو صرفه‌جویی کنید؟

اگر می‌خواهید زنتان مشکل شوره و ریزش مو نداشته باشد؟

اگر می‌خواهید پول آرایش موی زنتان را به جیب بزنید یک راه حل خوب و آسان وجود دارد، بروید زن کچل بگیرید، تازه خرج عروسی‌اش هم کم است و محجبه در می‌آید.

نظرات 1 + ارسال نظر
تک دختری که از شما ناراحت هست شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 00:25 http://www.takgirl.blogfa.com

سلام

من چند بار از وبلاگ شما دیدن کردن اما شما 1 بار هم دیدن نکردین

ممنون میشم از وب من هم دیدن کنید

راستی لطفا من رو هم لینک کنید

منتظرت هستم

سلام گرامی
از لطفتا ممنون چون تازه کارم سرم شلوغه به موقع هم اد می کنم هم مزاحم خواهم شد .
دست تنها هستم .
بازهم تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد