میدیـــا رایــانه

مـرکز ارائـه کلیـه ی خدمـات کامپیوتـری

میدیـــا رایــانه

مـرکز ارائـه کلیـه ی خدمـات کامپیوتـری

« خوشبختی دویدن در پی آرزوست ، نه رسیدن به آن »

« خوشبختی دویدن در پی آرزوست ، نه رسیدن به آن »

هر انسانی در زندگی هدفی دارد و برای دستیابی به آن تلاش می‌کند ، رنج می‌برد و در حرکت است ، این تلاش و حرکت همان معنای اصلی زندگی و زنده بودن است چرا که حرکت یکی از ویژگی‌های اصلی موجود زنده است ، پس یعنی تا وقتی که انسان در حرکت است زنده است.

حرکت و تلاش انسان تا وقتی ادامه دارد که به هدفش نرسیده باشد ؛ اما وقتی به آن رسید آنگاه است که دیگر باز می‌ایستد چرا که دیگر دلیلی برای حرکت کردن ندارد ؛ پس یعنی آدمی تا وقتی که برای رسیدن به هدفش در حرکت باشد ؛ زنده است و هرگاه از حرکت باز ایستاد دیگر نمی‌توان او را زنده نامید و آنگاه مرگ او فرا می‌رسد .

این اتفاق و این متوقف شدن در مورد هدف‌های نازلتر و کوچکتر زودتر رخ می‌دهد ، یعنی هر چه هدف آدمی کوچکتر و دستیابی به آن آسان‌تر باشد رودتر به مقصد می‌رسد و زودتر از حرکت باز می‌ماند و یا به عبارتی دیگر زودتر زمان مرگش فرا می‌رسد .

برای جلوگیری از این اتفاق و مرگ زودرس بایستی هدفی که برای زندگی خود در نظر می‌گیریم والاترین اهداف باشد ، تا تمام طول عمر خود را به دنبالش بدویم و هرگز از حرکت باز نمانیم و این شانس را داشته باشیم که تمام طول عمرمان را زنده بمانیم و زندگی کنیم واین همان معنای اصلی خوشبختی است .

« امیدوارم تمام طول عمرتان را زندگی کنید »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد