میدیـــا رایــانه

مـرکز ارائـه کلیـه ی خدمـات کامپیوتـری

میدیـــا رایــانه

مـرکز ارائـه کلیـه ی خدمـات کامپیوتـری

لکه و بهترینروش پاک کردن ( لکه خون کهنه )

لکه خون کهنه ........................


ماده پاک کننده

یا لکه گیر :

آمونیاک، الکل، آب ژاول، پربورات سدیم ، فسفات سدیم

روش پاک کردن :

این لکه ها به  راحتی  پاک  نمی شوند   و می توان  از  چند  قطره آمونیاک استفاده کرد سپس  آن را با پودر پاک  کننده  بشویید  و در صورتی که همچنان باقی ماند از  الکل و   بعد  از آب ژاول   یا پربورات  سدیم استفاده کنید . محلول گرم فسفات سدیم را هم آزمایش کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
ali mahrooz شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:29 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 http://www.ghalamweblog.com

www.ghalamweblog.com سرویس وبلاگ دهی قلم ویلاگ با ارایه سرویس های متفاوت با سرویس های دیگر وبلاگ دهی و بدون تبلیغات در وبلاگ ها و با قالب های جدید و متنوع

ali mahrooz شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد